Poniżej znajdziesz linki prowadzące do firmowej poczty przez przeglądarkę, oraz do firmowej kartoteki. Jeżeli nie możesz się połączyć ze swoim kontem pocztowym przy użyciu zewnętrznych programów (Outlook, Thunderbird, aplikacji na smartfonie lub tablecie) zobacz nowe ustawienia dla kont pocztowych. Jeżeli potrzebujesz zdalnej pomocy, pobierz aktualną wersję Team Viewer, który pozwoli połączyć się zdalnie z Twoim urządzeniem.
Dla pracowników
Linki do usług firmowych
Poczta przez www: kliknij tutaj
Kartoteka sprzętu, szkoleń i badań: kliknij tutaj
Nowe ustawienia poczty
Instrukcja konfiguracji programu pocztowego po migracji usług hostingowych:
Serwer poczty przychodzącej (POP3): tbns.com.pl
Port: 995
Serwer wymaga szyfrowanego połączenia SSL
Serwer poczty przychodzącej (IMAP): tbns.com.pl
Port: 993
Serwer wymaga szyfrowanego połączenia SSL (należy zaznaczyć)
Serwer poczty wychodzącej (SMTP): tbns.com.pl
Port: 465
Serwer wymaga szyfrowanego połączenia SSL (należy zaznaczyć i wybrać odpowiedni tryb szyfrowania – SSL)
Ponadto, należy zaznaczyć opcję „Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelniania” a jako nazwę użytkownika należy wpisać cały adres mailowy (łącznie z specyfikatorem domeny @tbns.com.pl)